SKŁADANIE ZAMÓWIENIA


JAK SKŁADAĆ ZAMÓWIENIE?


Wszystkie zamówienia realizowane są tylko i wyłącznie za pośrednicwem naszej strony internetowej www.naklejkascienna.pl, która obsługiwana jest przez każdy rodzaj komputera PC, Mac, smartfonów i tabletów.


KROK 1- Pierwszy raz na naszej stronie.


Dodaj do koszyka wybrane artykuły i sprawdź dokładnie wszystkie detale dotyczące zamawianych produktów, ich kolor, rozmiar, ilość i orientację oraz cenę. Następnie przeczytaj i zaakceptuj nasz regulamin sprzedaży oraz zatwierdź zamówienie.


KROK 2- Rejestracja i zakładanie konta.


Wprowadź bezbłędnie swoje dane do wystawienia rachunku, wypełniając wszystkie obowiązkowe pola oznaczone gwiazdką. Następnie wprowadź swój adres e-mail i hasło, które należy zachować do ponownego korzystania z naszej strony. Kliknij „dane do wystawienia rachunku identyczne z danymi do wysyłki”, jeli się z tym zgadzasz, lub kliknij „inny adres” i wypełnij pola oznaczone gwiazdką, następnie przejdź do kolejnego etapu.


KROK 3- Metody płatności.


Wybierz rodzaj płatności.


Płatności Kartą


Wprowadź dokładnie swój numer karty, datę jej ważności i 3- cyfrowy kod znajdujący sie z tyłu. Po poprawnym wprowadzeniu informacji i ich zatwierdzeniu, otzrymasz numer swojego zamówienia- numer transakcji oraz dowód wpłaty, który należy zachować.


Płatności PayPal


Po wybraniu tego rodzaju płatności pojawi się okno do wprowadzenia danych konta PayPal. Po zatwierdzeniu płatności otrzymasz dowód zapłaty, który należy zachować.

Wszystkie informacje dotyczące złożonego zamówienia znajdują sie na naszej stronie w zakładce „Moje Konto”.
Po nadaniu paczki pocztą, klient otrzyma wszystkie informacje dotyczące swojego zamówienia: fakturę, formularz dostawy i numer pozwalający na śledzenie przesyłki przez internet.